בקבוק תרמי שיהפוך את הסתיו שלכם לנעים יותר

בקבוק תרמי שיהפוך את הסתיו שלכם לנעים יותר

תוכן עניינים

בקבוקים תרמיים הם מיכלים מבודדים שיכולים לשמור על משקאות קרים ועל משקאות חמים למשך זמן רב יותר מאשר בקבוקים רגילים, למעשה הבקבוקים הטובים יכולים לשמור על הטמפרטורה עשרות שעות, גם אם היא קרה וגם היא חמה. בקבוקים תרמיים הם מושלמים לחורף, במיוחד אם אתם אוהבים לקחת את הקפה שלכם איתכם.

איך בוחרים בקבוק תרמי?

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת בקבוק תרמי: קיבולת, בידוד והחומר ממנו הוא עשוי.

בקבוק תרמי טוב צריך להיות גדול מספיק כדי לשאת את המשקה האהוב עליכם, אך לא כבד או מגושם מדי לנשיאה בתיק או בתרמיל, בשביל שיהיה לכם כיף לשאת אותו איתכם לכל מקום, אם זה לעבודה, ללימודים או לאימון ספורט היומי שלכם.

בנוסף, בקבוק תרמי צריך להיות מבודד מספיק טוב כדי שתוכלו לקחת אותו לטיול בחורף מבלי לדאוג שהוא ידלוף או ישפך על הבגדים שלכם.

לבסוף, הוא צריך להיות עשוי מחומרים עמידים כמו נירוסטה, כך שלא תצטרכו לדאוג שהוא יישבר אם תפילו אותו על הקרקע.

בקבוק תרמי תורם לעולם בר קיימא

בעולם שבו נעשה שימוש בכוסות חד פעמיות יותר מתמיד, חשוב למצוא אלטרנטיבה בת קיימא. זה לא קשור רק לאיכות הסביבה, אלא גם לבריאות של אנשים ששותים מכוסות פלסטיק, אנחנו רוצים להיחשף כמה שיותר לחומרים בריאים.

קפה הוא אחד המשקאות הפופולריים בעולם ואנשים רבים שותים אותו בדרכם לעבודה או ללימודים.

זה אומר שהם צריכים כוס שתשמור על הקפה שלהם חם כמה שיותר זמן. וזו הסיבה שבקבוקים תרמיים הפכו לכל כך פופולריים בשנים האחרונות.

שלושת הבקבוקים התרמיים הטובים ביותר בשוק

יש הרבה בקבוקים תרמיים בשוק, אבל אלו האהובים עלינו ביותר

1) בקבוק משקה קינג תרמוס סטיינלס סטיל 40oz: זהו בקבוק תרמי איכותי עם בידוד דופן כפול שישמור על המשקה שלכם חם עד 12 שעות ועל משקה קר עד 24 שעות.

2) בקבוק מים מפלדת אל חלד מבודד ואקום של Klean Kanteen Classic 18oz: זוהי אפשרות זולה העשויה מחומרים באיכות גבוהה, והיא תשמור על המשקה שלך חם עד 6 שעות ועל קר עד 12 שעות.

3) בקבוק תרמי של Zojirushi: מותג יפני ברמה הגבוהה ביותר שמתמקד בבקבוקים מהחומרים האיכותיים ביותר וגם בסטייל. הבקבוקים מעט יקרים אבל נתוני הקירור שלהם גבוהים מאוד ובנוסף הם גם יפים מאוד.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
שעונים לגבר
שעוני הגברים האופנתיים ביותר לשנת 2023

האביזר האולטימטיבי לגבר המודרני, שעון מסוגנן ויוקרתי יכול להוסיף תחכום לכל אאוטפיט. אבל מאיפה להתחיל כשמחפשים שעון גברים אופנתי? כדי להקל על מציאת השעון המושלם, הנה הבחירות שלנו לשעונים האופנתיים ביותר של 2023.

כתבות נוספות שאולי תאהבו