טיפים לנהיגה בטוחה בקריית שמונה וצפון הארץ

טיפים לנהיגה בטוחה בקריית שמונה וצפון הארץ

תוכן עניינים

כאשר מדברים על נהיגה בטוחה בצפון, מיד עולה בראש מחשבות על כבישים מפותלים, דרכים ארוכות, מסלולים קשים והרבה שעות מאחורי ההגה. צפון הארץ וקריית שמונה הם אזורים המאופיינים בכבישים ומסלולים הפחות מוכרים לרוב התושבים בארץ

אז איך ננהג בזהירות ובבטחה יותר בכבישי הצפון ובקרית שמונה? להלן מספר טיפים שיעזרו לכם וכדאי לקחת לתשומת לבכם.

אם אתם תושבי הצפון וקרית שמונה אתם בטח מכירים את הכבישים בצורה טובה וקשה להפתיע אתכם. אם נתקעתם בדרך (חס וחלילה) ואתם צריכים מוסך בקרית שמונה, אתם ודאי מכירים את האנשים הנכונים. אך מי שאינו מקומי ורוצה לנהוג בזהירות בכבישי הצפון, כדאי להמשיך לקרוא את הטיפים הבאים.

  1. בדיקות לפני תחילת נסיעה

    מדובר על בדיקות שגרתיות ולא בדיקות מכניות אשר מבצעים במוסך בקרית שמונה. בין הבדיקות צריך לוודא שהמראות מכוונות נכון, כיסא הנהג בזווית נוחה, מראות צד נוחות לראייה לנהג, בדיקה של אורות ולוח שעונים של הרכב (נורות אדומות מראות בעיה קריטית, צבעים אחרים מראים כי בעיה הדורשת מוסך מקצועי), עברו מאחורי הרכב ובדקו פנצ'ר או אבנים בגלגלים.
    לאחר שראיתם שהכל תקין אתם בטוחים לצאת לנסיעה על הצד הטוב ביותר שלה.

    אחיזת ההגה בשתי ידיים

    נשמע לכם שולי אבל חשוב וקריטי מאד. אחיזה של ההגה בשתי הידיים בגבירה את האחיזה שלנו בהגה ומצמצת סטיות מהנתיב ומהמסלול.

  2. שמירת מרחק

    כולם למדו את זה בשיעורי נהיגה. שמירת מרחק מהרכב שלפניכם מונע תאונות באופן ישיר, בלימה פתאומית ופגיעות גוף לא רצויות.

  3. הדלקת אורות במהלך נסיעה

    זה נכון שיש עוונות שאין חובה להדליק אורות במהלך הנסיעה, אבל הרגל של הדלקת אורות בכל ימות השנה הוא הרגל מעולה ובריא. אורות דלוקים במהלך כל נסיעה יום או לילה לא משנה רק תורמת לנו לנסיעה בטוחה – רואים את הרכב בצורה בולטת יותר ואנו הנמצאים ברכב רואים את הדרך והסביבה.

  4. תכנון והיכרות מסלול

    לפני הנסיעה, תכננו את המסלול שלכם, הסתכלו בוויז ובדקו האם יש תחנות רענון, איפה נמצאות תחנות הדלק, האם קיים מוסך בקריית שמונה ונסו לזכור תחנות חשובות שאולי תצטרכו במהלך הנסיעה.

  5. הימנעו מכניסה לכבישי שטח ודרכי עפר

    זה לא משנה אם יש לכם ג'יפ או רכב משפחתי כניסה לכבישי עפר בזמן נסיעה משפחתית או חופשה אינה מומלצת. אתם לא מכירים את השטח וקשה לכם לצפות מה קורה בהמשך ובנוסף, במידה ותצטרכו סיוע יהיה מאוד קשה לכם לכוון את איש המקצוע ולהגיע למוסך קרוב בקרית שמונה.

  6. הסירו ביגוד לא נוח

    ודאי קרה לכם שנכנסתם לרכב בזמן החורף, התחלת בנסיעה ובאמצע הנסיעה אתם שים לב שממש חם לכם. לבשתם מעיל או סוודר חם ועכשיו באמצע הנסיעה אתם מרגישים חום בלתי נסבר. נסו להוציא ביגוד לא נוח המחמם לפני תחילת הנסיעה על מנת למנוע עצירה במקום לא רצוי.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
שעונים לגבר
שעוני הגברים האופנתיים ביותר לשנת 2023

האביזר האולטימטיבי לגבר המודרני, שעון מסוגנן ויוקרתי יכול להוסיף תחכום לכל אאוטפיט. אבל מאיפה להתחיל כשמחפשים שעון גברים אופנתי? כדי להקל על מציאת השעון המושלם, הנה הבחירות שלנו לשעונים האופנתיים ביותר של 2023.

כתבות נוספות שאולי תאהבו